Izgatott vagyok, ugyanis folyton a postást lesem. Rendeltem egy-két dolgot, ami hasznos lehet, pl. Fondan masszát, Sugar pastát, stb.
Először úgy gondoltam, hogy majd saját kezűleg, házilag készítem el ezeket, viszont az első csúfos kísérletem után jobbnak láttam, ha legalább egyszer rendelek sima, fehér fondant, hogy legalább lássam, milyen is az igazi. Legközelebb leírom, hogyan készítettem el az első fondan-bevonót, ami a kukában végezte, s mellékelek fotókat készítéséről is.
Egyébként, sokak szerint, a házilag készített fondan finomabb. Most majd ezt is letesztelem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése