Jelentem, sikerült!
Pontosabban, a torta isteni finom lett. Pont olyan, amit akár a cukászdában is vehettem volna. Nem volt túl édes, túl sűrű túl sok. Egyszerűen krémes, és nagyon könnyű lett. Kár, hogy fogyózom, mert ha nem így lenne, biztos a fele tortát egyedül eszem meg. :)


Leírom a mascarpone krém recepjét, amivel megtöltöttem a tortát.

Hozzávalók:
15 dkg pocukor,
1 csomag vaníliás cukor
50 dkg mascarpone
3 tojás

Elkészítés:
A tojássárgákat a porcukorral és a vaníliás cukorral keverd habosra. Add hozzá a mascarponét, majd a tojásfehérjékből vert kemény habot is forgasd bele.

Egyébként 3 helyre került a mascarpone-s krém a lapok között, és két helyre elég sűrűn, konzerv ananász-darabokat is szórtam.
Ez a mennyiségű krém túl sok ám ehhez a tortához, a fele elég lett volna, de a maradékot kis tálkákba tettem, és ananásszal díszítve fogyasztottuk.

*********************************************************************

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése