Ma is tanultam valamit. Mivel a jövőben leginkább a tortadíszítéssel szeretnék foglalkozni, gondoltam, hogy megsütök egyszerre több piskótát is, amiket aztán lefagyasztok, és csak a dekoráláshoz veszem elő őket egyenként.
Okosan, egy adag alapanyagot kisebb fomába töltöttem, mint az meg van határozva, gondolván, hogy így kisebb, de sokkal magasabb piskótám is lesz. Azonban ráfáztam, mert sokkal tovább kellett sütni, a közepe emelkedett fel igazán, így egy dombot kaptam, és a közepe teljesen híg maradt.
Korrigáltam a helyzetet, ugyanis levágtam vízszintesen a felemelkedett részt, és így visszatettem a sütőbe még pár percre. Viszont ezúttal a szélén néhány részen megkérgesedett, túl kemény lett. Igaz, nagyon szép magas, csak majd le kell vagdosnom a kemény részeket. Az is lehet, hogy ezt a piskótát figurás tortához használom majd fel, és szétvagdosom formázáshoz.
Viszont ebből tanultam.
Sajnos nem volt kéznél a fényképezőm, hogy tanulságként lefotózzam a piskótát az egyes fázisokban, de legközelebb megteszem ezt is, sőt elkezdem végre bemutatni, hogyan haladok. Elsőként a piskóta receptjével kezdem. Talán még ma este.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése