Akkor kezdem. Sajnos majd leragad a szemem, de szemléltetésnek talán megfelelő lesz az 5 perc alatt elkészült koronám.
Direkt készítettem narancssárga koronát, feketével, mert így is elég rosszak mér a fényviszonyok. Talán jobban látszik minden.

Szükséged lesz ollóra, fondant-ra, vagy marcipánra, fogpiszkálóra (ami nekem épp nincs itthon, így csak szemléltetésként szúrtam bele azt a hústűt. Oda kellene fogpiszkálót szúrni, hogy stabilan álljon a korona minden része.

Elsőként egy kúpot formázok a masszából.


A közepét kilyukasztom.


Így, ni:


Ollóval 5 helyen bevágom az oldalán.


Beleszúrom a fogpiszkálókat sorban.


Sajnos annyira fáradt vagyok, hogy itt lemaradt a fotózás. A masszából golyókat formáztam, ez a "szárak" hegyére került. Sőt, tetszés szerint lehet a korona oldalát díszíteni, Festeni, masszával, icinggal díszíteni. Én csak egyszerűen ragasztottam rá néhány golyót, és körbetekertem egy kis fondant-kígyóval.
De csak a képzelet szabhat határokat a díszítésnél.



Sok sikert mindenkinek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése