A nyári hőségben igazán jólesik egy finom, hűsítő desszert. Ez a recept gyorsan elkészíthető, és még nekem is nagyon ízlett, annak ellenére, hogy nem szeretem a sütiket. Bármilyen öntettel elkészíthető, epres, málnás, meggyes, ribizlis... főleg, hogy most szinte bármilyen gyümölcsöt beszerezhetünk frissen.

Erdei Gyümölcsös Pohárkrém

Recept és fotó: Veronica's Cake Shop



Hozzávalók 4 fő részére:
Alap:
- 150 g darált keksz (én most almás zabfalatokat használtam)
- fél teáskanál fahéj

Krém:
- 500 g mascarpone
- 1 citrom reszelt héja és leve
- porcukor ízlés szerint
- 1 teáskanál vanília kivonat

Öntet:
- 250 g erdei gyümölcs (fagyasztott volt itthon, de lehet friss gyümölcsből is készíteni, akár eperből)
- 1 zacskó vaníliás cukor
- ízlés szerint cukor (én 4 evőkanál cukrot tettem bele)




A kekszet zacskóba tesszük és egy sodrófával jó alaposan összetörjük. Nem baj, ha marad benne nagyobb darab, elosztjuk a 4 pohárba. A mascarponét kikverjük a porcukorral, citromhéjjal, vanília kivonattal és ízlés szerint csorgatunk bele citromlevet is. Hűtőbe tesszük. Amíg az ízek összeérnek elkészítjük a gyümölcsöntetet. A kiválasztott gyümölcsöt egy edénybe tesszük, rászórjuk a cukrot, vaníliás cukrot. Felforraljuk és addig főzzük, amíg sűrű lesz (egy botmixerrel össze is turmixolhatjuk). Amikor kihűlt tetszés szerint rétegezzük a poharakba. Azonnal fogyasztható, de 2 napig eláll a hűtőben.




Veronika további receptjei és mesés tortái a facebookon is elérhetőek, itt:






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése