Mint látjátok, még mindig mások munkáit tudom csak ajánlani nektek, ugyanis a felsőfokú nyelvvizsgára készülök minden szabadidőmben. Tavasszal túl leszek rajta, amennyiben sikerülni fog, és természetesen sikerülni fog!!! Nem lehet másképpen. Rengeteg munkát fektetek a felkészülésbe, és sok-sok éjszakát is. Sosem szabad feladni, csak a cél után megpihenni. Egyszer úgy nyertem meg egy lóversenyfutamot, hogy a cél előtt 400 méterrel még az utolsó helyen voltam a lovammal, és akkor úgy döntöttem, nem adom fel! A cél előtt 150 méterrel a közvetítő még azt jelezte, hogy repül a lovam, de túl késő már, el fogok késni, de nem így lett. 2 méterrel a cél előtt már az én lovam volt az élen, és nyertünk! Hihetetlen volt, és azt konkrétan tudom, hogy attól a pillanattól kezdve úgy élem az életem, hogy bármit elérhet az ember, amit igazán akar, de nem szabad feladni, még akkor sem, ha a cél előtt még lehetetlennek tűnik a dolog. Végig kell küzdeni, és akkor nem marad eredménytelen a próbálkozásunk, az biztos!!!

Így van ez a tortadíszítéssel is. A nulláról kezdve is lehet valakiből igazi mester! Nekem erre az egyik kiváló példa Gabi, a Homoktorta blog írója. Amatőrként kezdte nem is olyan régen, fantasztikus tehetség, és a tortái egyenesen varázslatosak!

Itt találhatjátok meg a blogját:

http://homoktorta.blogspot.de/

Ajánlom mindenki figyelmébe!!! Remek példa lehet Gabi mindenki számára. A semmiből kialakított egy fantasztikus "tortás-vállalkozást".

Most pedig a lényegről, amiről elvileg ez a bejegyzés szólna: A Karamellezés titkaiba vezet be minket Nemo a facebookos oldalán.

"Karamellezés I. rész

Szerszámok

Sokan kérdeznek sok mindenről a karamellel kapcsolatban, e-mailben fórumokon és a Facebookon egyaránt, ezért most megosztom veletek a karamellről saját tapasztalataimat.

Kezdjük a karamellezéshez szükséges szerszámokkal és felszerelésekkel.

Az első, amit kérdezni szoktak tőlem az, hogy milyen lámpát vegyenek...." szándékosan eddig tart, amit kimásoltam, mert szeretném, ha a folytatásért felmennétek Nemo facebookos oldalára, erre:

A Cukor Stúdió facebookos oldala:

http://www.facebook.com/#!/pages/Cukor-St%C3%BAdi%C3%B3/227566927282631

Illetve megkeresnétek a blogon, azaz itt:

http://karamell.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=1201486

Csodálom egyébként a karamell-munkákat, és nagyon remélem egyszer majd én is képes leszek elsajátítani a technikát. Most másfelé indultam, de a hobbim a hobbim marad örökké!!

Hajrá!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése