A tortadíszítés alapjait fogom bemutatni nektek sok-sok kisfilmen, és fotós anyagon. Elsőként ezt a filmet hoztam, amely három dolgot is bemutat.
Elsőként, hogyan színezhetjük a Fondant masszánkat citromsárgára,
azután, hogyan lesz ebből narancssága,
majd az elkészült masszából készítünk egy búzakalászt.

Ezt a kisfilmet akkor készítettem, amikor a Kockásfülű nyúl tortát csináltam, ehhez kellett a torta oldalár a búzakalász.



A nyuszitorta teljes elkészítését pedig a Tortadíszítés Gyerektorták Különszámban meg is nézhetitek lépésről-lépésre.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Mivel még sosem készítettem tortát, nem tudom,mennyire vagyok ügyes benne,ezért nem szeretnék rögtön nagyobb összegeket beleinvesztálni a dologba. Úgy láttam,hogy a fondanthoz eléggé szükség lenne tortasimító lapátra. Ha nem szeretnék rögtön venni,milyen (bárkinek fellelhető) eszközzel tudnám helyettesíteni? köszi!

    VálaszTörlés

Letölthető könyv!

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Tortadíszítés videók

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése