Ismét egy olyan megkeresést kaptam, amit nem tudtam visszautasítani. Azt tudni kell rólam, hogy fejben eszméletlen jó tortadíszítő vagyok. Ránézek egy tortára, és simán elmondom mit hogy kell megcsinálni, mi miből van és mennyire bonyolult a elkészítés. Azonban (mivel évek óta kevés az időm a gyakorlásra - mondhatni nulla, mert eleve sorban állnak a dolgok, amikre időt kellene végre szakítanom, és a torták kerülnek mindig a sor végére) gyakorlatban néha többet bénázom, mint azt elképzeltem. Előfordul, hogy úgy érzem, könnyen elkészítek egy bonyolultabb tortát is, aztán órákon keresztül szenvedek vele. Igaz, nagyon sokat segít ha tényleg a megfelelő alapanyagokkal dolgozunk.


A teljes bejegyzést, és a torta lépésről-lépésre elkészítését az új weboldalamon találhatjátok meg:


Kattintsatok a linkre! :)


Ja, és, ha bármire szükségetek van a tortáitokhoz, a kedvenc webshopomban beszerezhetitetek, csak kattintsatok a névre, és már az oldalra is ugrotok. IDE:

Nemrégiben megtaláltam néhány kisfilmemet tortadíszítéssel kapcsolatban, és hamarosan újakat is készítek Nektek. A youtube-on megtalálhatjátok őket. A képre kattintva od is ugrik az oldal. :



Kellemes hétvégét Nektek!
T.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése