Tegnap éjjel készítettem ezt a tortát, a lányaim 3. születésnapjára. Erdetileg 2 db különálló Hello Kitty torta volt a terv, de aztán módosítottam, és a két darab 23 cm átmérőjű tortát összeépítettem, kicsit faragtam, és így Nórié lesz majd a fej-rész, a 3 db sárga gyertyával, Noémié pedig a test-rész 3 db kék gyertyával (ez volt kéznél...:)))

Lila lett Kitty ruhája, mert Noémi lila-mániás mostanában:)

Egyébként nem volt már se időm, se türelmem éjjel krémet készíteni a tortába, ezért az egyiket Nutellával, a másikat gyümölcslekvárral kentem meg, és hamarosan készítek egy csokoládéöntetet, amit majd a felszeletelt torára önthetünk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése