Nemrégiben ismét készítettem egy Tiramisu tortát. Sajnos a gyerekek mellett a díszítésre már nem maradt idő, a torta gyorsan el is fogyott. A korábbi Tiramisu tortámhoz hasonló a krémje, de az elkészítésben egy-két újítást csináltam, pl a tortalapokat enyhén bekentem az Amarettós kávéval.
Így készült a torta:

A piskótát keresztben 3 lapra vágtam.

Meglocsoltam az Amarettós kávéval a lapokat, és először körben, a szélére ananászdarabokat helyeztem, hogy a krém majd ne csurogjon ki az oldalán.


Ezután középre is tettem ananászdarabkákat, és megkentem tiramisu-krémmel


Egymásra helyeztem a lapokat:


Ilyen lett:


Ezután belekezdtem a díszítésbe. Sötétbordó tortát szerettem volna, de hiába kevertem a royal icinghoz egy egész tubus folyékony ételfestéket, a mennyiséghez kevés volt, így a szín ilyen lett:



Sikerült elkezdenem a torta bevonását,



ezután betettem a hűtőbe, hogy összeálljon a tortakrém, és aztán a falka fel is falta:)

A tiramisu-krémet így kell elkészíteni hozzá:
Hozzávalók:

15 dkg pocukor,
1 csomag vaníliás cukor
50 dkg mascarpone
3 tojás
Elkészítés:

A tojássárgákat a porcukorral és a vaníliás cukorral keverd habosra. Add hozzá a mascarponét, majd a tojásfehérjékből vert kemény habot is forgasd bele.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése