3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az érdekelne,hogy az a tölcsér amit a virágokhoz használsz hol kapható és mi a neve? Sajnos eddig még nem találtam semmit róla.Válaszod előre is köszönöm. Niki

    VálaszTörlés
  2. helló evelin vagyok és kipróbáltam a vajkrémet de nem lehetett virágot vagy akármit is csinálni belőle!

    VálaszTörlés
  3. Rengeteg vajkrém recept ismert. Nem mindegyikből lehet virágot készíteni, mert ahhoz túl puha. Sőt még az is előfordul (többnyire), hogy valakinek az egyik recept beválik, másnak ugyanaz nem. Nagyban függ a lakás hőmérsékletétől, a páratartalomtól is. Keresek neked egy olyan receptet, amely a virágokhoz megfelelő. Szerintem valahol már fennt is van az oldalon. Nekem pl a mascarpone-s vajkrém volt eddig a legjobb, de másnak más, egyszerűbb recept jobban bevált.
    Hamarosan készítek egy bejegyzést számodra.

    VálaszTörlés

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése