Szerintem ezen a tortán jól látható, hogy teljesen egyszerű virágokkal is fantasztikusan lehet díszíteni. Azóta is ez a kedvenc tortám.



Korábban már olvashattátok ezt, most felteszem ide is, hiszen szerintem ez a legegyszerűbb kis virág, amit tortára tehetünk, és elkészíteni is pofon egyszerű.



A fehér fondantból kis virágokat szúrkáltam kiszúróval. Az ujjaimmal kissé fomáltam a szirmokat, ne legyenek laposak, és egy-egy ehető rózsaszín gyöngyöt tettem a virágok közepébe.



Majd félretettem száradni.
Egyébként a virágokat és a maradék fondant-tot több tortára is fel tudtam használni:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése