Horváth Lászlóné Lencse Júlia munkája

Ő maga mesélte el a Békakirályfi történetét.:

Nekem nincsenek mindenféle korszerű kellékeim. Van egy habzsákom, és 1-2 csillagcsövem. Leginkább papírból tekerek kinyomózsákot. Nekem más nem is hiányzik, nagyon jól boldogulok mindenféle extra felszerelés nélkül is.



Ez a torta csokival van leöntve. Eléggé maradi felfogású vagyok, fincsi tejcsokit szoktam felolvasztani. Szinte röstellem is magam, amikor olvasom a mostani divatos pótszereket, marcipánpótlókat.

A dekorációk marcipánból készültek. A korona is marcipán, csak azt 2 nappal hamarabb megcsináltam, hogy legyen ideje kiszáradni a levegőn. Jó vékonyra kinyújtottam, papírszalvétával megtámogattam. A tavirózsa is hasonló módon száradt ki, minden kis virágsziromnak csináltam egy kis "púpot"alufóliából, azon pihentek 2 napot, aztán a tojáshabbal nagyon szépen oda lehetett illesztgetni a helyükre. Eddig csak marcipánt használtam mindenhez.



A béka bőre azért sikerült valóban varacskosra, mert a kinyújtott marcipánt kicsit húsklopfolóval megcsapkodtam. Nehezen alakult ki a végleges formája, de aztán tényleg békás lett.



A vizet tojáshabból csináltam. Ehhez a tojásfehérjét gőzön felvertem cukorral, mint a habcsóknak szokták régen, de úgy is jó, ha a cukrot megfőzzük szirupnak és a kis cukorral felvert tojásfehérjébe csurgatjuk lassanként. Ezután még kicsit tovább kell verni, és kevés ételfestékkel vízhatású is lesz.

1 megjegyzés:

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése