E-mail kaptam egy kedves hölgytől, tortát szeretett volna rendelni. Az biztos, hogy 2 év múlva, amikor beindítom majd a kis vállalkozásomat végre, ugrálni fogok örömömben egy ilyen levél érkezésekor, most azonban, mint mindig, nagyon tehetséges cukrászokat ajánlottam neki Magyarországról. Például Kádár Veronikát, akit nem győzök emlegetni mindig.

Megadtam Veronika weboldalának a címét, és mivel régen jártam már ott, körülnéztem picit én magam is. Így bukkantam rá a zongora-torta elkészítésére.

Nagyon tetszik, ezért most megosztom veletek is.

Kérlek, kattintsatok a fotóra, hogy a teljes anyaghoz ugorhassatok.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése