Az egyik lányom ma Kalózlánynak öltözött az ovis farsangra, ezért gondoltam, hogy megosztom az egyik tortát veletek, amely szerepelt A tortadíszítés alapjai c. könyvben is.




KALÓZOS KINCSES SZIGET-torta
 
 

Kata, a www.katucikonyha.blogspot.com oldal készítője, szívesen megosztotta velünk a torta készítését, és egy apró trükköt, hogyan készíthetünk élethű tengervizet a tortánkra.
„Sütöttem egy 28x38 cm-es piskótát, majd 28x28 cm-esre szabtam, betöltöttem. A kimaradt darabokból alakítottam ki a homokpart domborulatait.
 

A fondant masszát Wilton iwory színnel márványosra színeztem, hogy tengerpart hatása legyen a tortának.


A levágott piskótarészeket felhelyeztem a tortára, kívülről vajkrémmel lekentem és beborítottam a kinyújtott fondant-tal. A kialakított tengeri rész aljára kék festékkel hullámokat festettem.


A kiegészítőket előre legyártottam, kiszárítottam.


A vízhez egy csomag tortazselét elkészítettem 1,5 dl vízzel és 3 csepp kék ételfestékkel, elkezdtem a tortára locsolni, beletettem a tengeri lényeket, majd még egy soron csurgattam rá a zseléből.
 

Következett a végső díszítés, azaz a torta tenger felőli részét még átkentem kék festékkel.”
 
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése