Ismét teljesen mást hozott a sors, mint terveztem a fiam születésnapján.

Terveztem életemben először egy Ninjago tortát, ami így nézett volna ki:


Két színtes fondanttal bevont torta lett volna, a torta előtt 2 db ninja figura-lap előre icingból elkészítve, a második szinten a ninjagora jellemző fehér karomszerű akármik, a torta tetején pedig szintén icingból előre elkészített ninjago fej rajz.

A bulira készítettem rengeteg muffint, ninjagosat persze, tortanyalókákat, és a tortát. A muffinok elkészültek, a tortanyalóka a hűtőben várakozott, a vajkrémet kevertem éppen a géppel a torta befedéséhez, amikor szépen lassan bedöglött a gép. Minden előzmény, vagy jel nélkül.

Az első sokk után, annyit tudtam tenni, hogy módosítottam a tortát 1 szintesre, nem lett volna idő a második szintre amúgy sem. Fondantot elkészíteni már nem tudtam, így vajkrémmel bekentem a tortát, átfújtam air brush-sal szürkére, oldalra felraktam a karmokat, a tetejére került egy nagy ninjago figura és a gyertyák.

Közben természetesen ismét késésbe kerültem, mert a szendvicsekkel is haladni kellett, sőt készülődni a bulira, stb...stb...stb...

Az volt a szerencsém, hogy voltak olyan kiegészítők, amiket előre el kellett készítenem már péntek este.

Ezekről szeretnék most írni.

Elsőként elkészítettem a karomszerű (másoknak bordákra hasonlító) izéket.

Tragant masszából készültek, így:
10 g zselatin, 60 ml víz, 600 g porcukor
A zselatint és a vizet mikrohullámú sütőben meglangyosítjuk, majd hozzágyúrjuk a porcukrot. Azonnal felhasználható.

Másnap délelőttre teljesen keményre száradtak.


Kinyomtattam egy Ninjago-fotót, és egy sütőpapírra átrajzoltam.
 
 
 
 
Royal icingot kevertem, színeztem piros gélfestékkel, és elsőként meghúztam a kontúrvonalakat, majd színeztem is.
 



Ezek egyébként a végén piros és citromsárga színben pompáztak.
 
 
 
Elkészítettem a vörösbársony tortát, amit nem pirosra színztem, hanem zöldesre. Isteni az illata miközben sül! Ezután szétmozsoltam, s hagytam hűlni.
Ezt a receptet használtam:
http://tortadiszites.blogspot.de/2012/02/valentin-napra-red-velvet-torta.html

utána ezt a krémet:
http://tortadiszites.blogspot.de/2012/04/tortanyaloka-recept.html

 is elkészítettem, és összegyúrtam a krémet és a már kihűlt piskótát.


 
 
A tortanyalókák icingos mázt kaptak, és cukorkákkal díszítettem őket, a muffinok pedig vajkrémes díszítést, és kis ninjago-fotókat.
 
A torta egyébként mascarponés krémet kapott, hihetetlenül finom volt! Minden piskóta-lapot enyhén megkentem alkoholmentes Amaretto-likőrrel, ezután került rá a krém.
Ez volt a recept, ami már sok-sok tortánkat ízesített eddig:
 
 
 
Ez volt a torta oldalról:



Ja, és idén nekünk is volt egy hidegtálas asztalunk, tele muffinnal, tortanyalókával, annyira jól nézett ki, de a nagy késés miatt egyetlen egy fotó nem készült ezekről. Semmiről sem. Pedig annyira sokat készültem mindennel, és olyan profin nézett ki az asztal a muffinos állványokkal...

Ennyi fotót tudtam készíteni, az viszont biztos, hogy a vörösbársony torta mindent visz. A tortanyalóka mennyei volt, de komolyan!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése