Még régebben készítettem ezt a tortát, tegnap este találtam meg a fotóim között. Akkor készült, amikor a pillecukros fondant bevonó készítését gyakoroltam.

A pillecukrot egyáltalán nem szeretem, nem is igazán tudom megenni. Viszont szalonnasütéskor kipróbáltuk a tűzben megforgatva, és meg kell mondjam, nagyon finom. Amerikában szokták tűz fölött pirítani. Úgy tudom ott a szalonna helyett pillecukrot pirítanak a tábortűz felett. Sőt, tábortűz mellé szinte kötelező is a pillecukor.

Visszatérve a tortára, azt észrevettem, hogy a pillecukros fondant bevonót a gyerekeim nem nagyon szeretik, ezért nem is csinálok már ilyet, viszont van akinek nagyon bejön. A készítése igencsak ragadós élmény, azonban elég egyszerű.

Ez a rövidfilm bemutatja hogyan készíthető el a pillecukros fondant:


 
 
Egyébként a fondantbevonót semmivel sem színeztem, ilyen az alap színe, hogyha sima vajjal, vagy margarinnal készül. Akkor lesz szép fehér, hogyha pálmavajat, vagy kókuszvajat használunk. 
 
Miután elkészült a fondant bevonóm, kiderült, hogy túl kicsi a tortára, de igazából ilyenkor jöhet a kreativitás, és a kutatás. Vajon mi van otthon, amit felhasználhatunk a hiányos helyek eltakarására.
A képzeletünk határtalan, nekem a leggyorsabb és éppen egyetlen megoldás akkor a kezemközé kerülő szalag volt. Körbetekertem a tortát.
 
 
 
Egyszerű díszítési öltetek egyike a festés. Látszik, hogy ez volt az első alkalom, hogy ecsettel festettem tortára.
 
Előző este készítettem egy anyagot a royal icing díszítésről, és a már megszáradt végeredményt apró darabokra törtem, és körben a tortára tapasztottam. Azaz körben a torta tetején.
 
 
 
A virág ebben az esetben élő virág, mert imádtam a színét, és annyira a tortára kívánkozott. Viszont, egyszerűen el is készíthető, így:
 
 
Így készült a kínai szimbólumos torta, ami a pillecukros fondant-gyakorlásnak köszönhető.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése