Sikerült végignéznem az összes kapható müzlisdobozt, és megtaláltam, amit kerestem.
Nálunk itt kint Németországban egyelőre nem találtam nagy dobozos RICE KRISPIES-t, csak pici dobozosat, viszont többfajta müzlivel összecsomagolva, így elég drága lenne mindig megvenni az összecsomagolt müzliket, főleg mivel abban csak egy egész kicsi adag az igaz Rice Krispies.

Azonban nagy kiszerelésben Choco Krispies viszont kapható, így azt hiszem az én gabonamassza-figuráim, kiegészítőim csokisak lesznek:) Szerintem egyébként semmit nem számít.
Lefotóztam őket egymás mellé öntve is, hogy lássátok mit kell keresni a boltban, és mi van a dobozban.

Sok sikert, és küldjetek fotókat a figuráitokról!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése