TORTA 7. - Tejszínes grillázstorta


Meggyes, tejszínes, vaníliás grillázstorta
Egy piskóta alap amit 3 felé vágtam vaniliás pudinggal töltve, meggyzselével és tejszínnel, illetve grillázzsal.1. piskóta lap - megkentem vaníliás pudinggal, majd középre meggyzselét tettem és a szélére tejszínhabot.2. piskóta lap - megkentem vaníliás pudinggal, majd középre tejszínhabot tettem és a szélére meggyzselét.3. piskóta lap.A külsejét tejszínnel bekentem, elegyengettem és az oldalára darált grillázst tettem, a tetejét tejszínnel diszítettem és pár szem meggyel.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése