Végre végre eljutottam én is egy Esküvői kiállításra ma délelőtt. Igazából egész nap aludni szerettem volna, de az egyik barátnőm szerette volna megnézni a ruhákat. Végülis felcsillant a szemem, amikor eszembe jutott, a neten azt írták ez a környék legnagyobb esküvőiruha kiállítása, és nagyjából felvázolták a standok témaköreit. Biztos lesznek tortás standok is! - gondoltam, és ekkor már alig vártam, hogy induljunk.



A kiállítás nem volt túl nagy, sőt végülis egyetlenegy tortás standot találtunk. A stand berendezése igazából tetszett nekem, szerettem a színeit. Azonban elég nagy csalódást jelentett, hogy összesen három torta volt kiállítva, ráadásul elég kicsi torták, sőt a legszebb, és egyben legnagyobb torta PAPÍRBÓL készült.

Első ránézésre nem is tudtam biztosan, hogy 3, vagy 4 szintes a torta, mert annyira beleolvadt az állványba, ami magasra emelte.

Ahogy közelebb hajoltam, láttam, hogy a virág nem cukor, hanem papír, s majd amikor még közelebb settenkedtem, feltűnt, hogy maga a díszítés is papír, ennek ellenére nekem tetszett nagyon.



Jó alaposan kikérdeztem a hoszteszeket, sőt még kostolót is kaptunk a mennyei piskótából. Annyira nagyon finom, kicsit citromos krémmel készült, hogy amint lehet, ki kell próbálnom. A piskóta szinte szétolvadt a számban. Fantasztikusan finom volt.




Ami különösen tetszett, hogy a kávéhoz felszolgált kockacukrokat is díszítették apró virágokkal. Ilyennel még nem találkoztam én sem.



Tehát végülis láttam tortás standot, és nagyon szép ruhákat, így érdemes volt elmenni.

Kellemes vasárnap délutánt!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése