Korábban már írtam, hogy a tortát úgy tudod simává, és fényessé varázsolni, ha zsírpapírt teszel rá, és késsel óvatosan simítod.

Találtam egy újabb trükköt, amit ki is próbáltam.
Ha nincs kéznél zsírpapír, akkor megteszi a sima, konyhai, papír törlőkendő is (ismertebb nevén Szilvia:))
Amennyiben mintás a törlőkendő, pici minták is maradhatnak a sima felületen, ami nagyon szép tud lenni.
Így kezded a fényesítést:

Sajnos nem igazán jók a fényviszonyok, így a végeredményt felesleges feltennem, mert a vakutól semmi nem látszik, de próbáld ki otthon, és biztosan nem fogsz csalódni.
Viszont a sikeres eredményhez az is kell, hogy a torta felülete már ne ragadjon, teljesen legyen száraz.

4 megjegyzés:

  1. Szia Timi!Nagyon örülök,hogy rád találtam...:)Én is egy négy gyermekes anyuka vagyok és nemrégiben én is beleszerettem a tortákba!!Eddig is szerettem sütni vagy inkább azt mondanám,hogy amikor néha nagy ritkán sütöttem az mindig fincsi lett.De most egyik napról a másikra jött ez a nagy szerelem a torta készítés iránt.Igazából a kisfiam közelgő szülinapja(febr.22)indította el a lavinát cukrászat felé.Amit csak lehet megszeretnék tanulni és mostantól figyelemmel kísérlek,hogy együtt tanuljunk!!:)Várom minden aprónak,ámbár nagyon fontos tapasztalatodat,hátha én is tanulok belőle.Jó tortázást!Erika

    VálaszTörlés
  2. Kedves Erika! Köszönön szépen, és sok sikert neked is! Igyekszem minél több gyermekszülinapra-készíthető tortát ajánlani a közeljövőben, hogy választhass megfelelőt. Hihetetlen, mire nem képesek a profik.
    Ezen a weboldalon (www.tortakeszites.linkpark.hu) találsz olyan dobozokat, amik gyerekeknek, külön fiúknak, külön lányoknak is adnak ötleteket. Én szerkesztem az oldalt, így ha te is találsz hasonló oldalakat, csak azólj, és azokat is felteszem a linkgyűjteménybe.
    Addig is próbálkozz velem, talán nekem is egyre többször lesz sikerélményem:)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    én is ilyen esküvői tortát szeretnék sütni.A gyerekeknek már sütöttem szülinapi formatortákat.Az esküvői tortához kapunk majd részletes leírást?meg az lenne mér a kérdésem,hogy az oszlopokat és a tálcákat hol vetted,és hogyan lehet beletenni a tortába?vagy van ennek még valami része amit a tortába kell szúrni?bocsi a sok kérdésért
    era

    VálaszTörlés
  4. Szia, igyekszem még ma feltenni, hogyan készült a torta, de addig is a következő bejegyzés az lesz, hol szerezhetitek be a kellékeket a díszítéshez. Egyénként én mindig interneten rendelek, viszont Németországban, mert ugye itt élünk. Leírom rögtön, hol lehet otthon beszerezni a kellékeket.

    VálaszTörlés

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése