A kék tortámra rátettem a tegnap kinyomott virágokat, de csak, hogy bemutassam, milyenek lettek a kis virágok. A tortát fondant masszával vonom majd be, így erről majd később.
A következő kisfilmből megtudhatjátok, milyen technikával lehet a legegyszerűbben fondant-rózsákat készíteni, azaz itt Gum Paste-t használ a hölgy. Ez még angolul van, de ami késik, nem múlik.

Az első fondant-rózsáim. Úgy készültek, ahogy a filmen láttam, csak én kicsit nagyobb méretűeket készítettem. Majd erről is teszek fel képeket is, és hamarosan a magyar nyelvű kisfilmet.


A porcukortól tűnik olyan érdekesnek, de nekem kifejezetten tetszik.



***********************************************************************

8 megjegyzés:

  1. ennél rodábbat még életemben nem látam nagy szar az egész

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megjegyzést. Sajnos én már láttam rondábbat, amikor elkészítettem az első Dobostortámat. Na, az tényleg borzasztóan nézett ki.:))
    Egyébként, én magam is bízom benne, hogy a következő rózsáim sokkal szebbek lesznek, amilyen fakezű vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Nekem kifejezetten tetszenek. Kivált, hogy még soha nem próbálkoztam ilyesmi elkészítésével. És nincs "mű szaguk".

    VálaszTörlés
  4. Köszi Szilvia:) Egyébként ami alapján csináltam ott is így nézett ki.:)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem egész jó, ahhoz képest hogy az első. Remélem nekem is sikerül legalább ilyet összehoznom. Az első hozzászóló pedig szerintem azt sem tudja mi az a fondant, pláne a magyar nyelvtan..
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  6. Az én első marcipán rózsáim hasonlóan sikeredtek. Azóta is ilyenek, mondjuk. :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem teljesen jók azok a rózsák...kb az enyémek is ilyenre szoktak sikerülni.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen. Ez már jó régen készült, ráadásul ez volt ez első rózsakészítési módszer, amit kipróbáltam anno:)) Valahol el kell kezdeni...

    VálaszTörlés

Fondant készítése

Torta bevonása

Ennyien vagyunk most itt

Összes oldalmegjelenítés

Tortarendelés:

Színek kikeverése

Big Mac torta

Translate

Kedvelt bejegyzések az elmúlt hétről

Rendszeres olvasók

Varrógép torta készítése